Priser

Bröllop hos oss kan endast bokas under 2021. Därefter ändrar vi inriktning på vår verksamhet och går vidare till nya trevligheter. Det går alltså inte att boka bröllop hos oss 2022 eller 2023. 

Lokalhyra  - det stora bröllopet 

Fredag 09:00 - måndag 09:00   29 500 kr

I hyran ingår alla lokaler såsom vigsellokal, matsal, kostall med uppvärmningskök, diskrum, bar med dansgolv och loungehörna samt brudkammaren där ni kan göra er iordning innan vigseln. 

Dessutom ingår runda och raka bord, vita dukar och servetter, stolar, glas i baren, champagnekylare, kaffekokare, karaffer, termosar, tårtfat, stora skålar till snacks, blommor och ljus i entrén, en uppsjö av lyktor med blockljus, flera olika slags ljusstakar och vaser samt slutstädning. På toaletterna finns blommor, handdukar, tvål, ljus och toapapper. 

Musik och bordsdekorationer

Blommor till borden och musik tar ni själva med. DJs och orkestrar har oftast egen utrustning och vill ni hyra in projektor och mikrofon med högtalare till middagen eller minglet, kan ibland er DJ hjälpa till med detta eller så tipsar vi om bra uthyrare av testad och kvalitetssäkrad utrustning. 

Mat och personal

Vårt koncept ger er förmånen att ta med egen dryck till festen och utöver det samarbetar vi med en grupp pålitliga cateringleverantörer med lång erfarenhet och gott branschrenommé för den bästa matupplevelsen. 

Glas, porslin och bestick

Vi har valt att endast jobba med hyrporslin för att eliminera risken att ni står med trasigt gods eller smutsiga tallrikar på er bröllopsmiddag. Diskning ingår i porslinshyran, och hyran blir ungefär samma som det kostar att låta inhyrd personal diska på natten. Vi undgår på så sätt även tråkiga diskussioner om dåligt diskat gods efter festen.

Lokalhyra - det lilla intima mingelbröllopet  

Lördag 11:00 - 15:00 eller 15:00 - 19:00   7 500 kr 

Söndag 11:00 - 15:00 eller 15:00 - 19:00  7500 kr

Lokalhyra av vår vackra vigsellokal och fina trädgård för vigsel med mingel under 4 h dagtid. 

Detta ingår: 

Möblering/iordningställning, städning samt diskning av glas, ljudanläggning, snittblommor i vas och stearinljus på bordet längst fram i vigsellokalen, champagneglas, champagnekylare, pappersservetter, vit linnebordsduk samt skålar för snacks och/eller fina fat för matigare drinktilltugg.

Tillgång till kapprum och toaletter samt kylskåp för ert bubbel. 

Här har ni förmånen att själva ta med er snacks och bubbel. Om ni önskar sköter ni även själva serveringen av bubbel och plockar samman glasen och fat efteråt. (Vi diskar). Vill ni ha personal som serverar och plockar undan tillkommer kostnad för det. 

Vår roll 

Vi har lång erfarenhet av att arrangera fester och med vårt stora kontaktnät av pålitliga bröllopsleverantörer bistår vi er gärna med tips och råd under hela planeringsprocessen.